Internetový marketing má různé strategie. Poměrně mnoho jste se již zajisté dozvěděli o SEO tedy o optimalizaci pro vyhledávače. Cílem SEO je, aby se firma zobrazovala na předních místech ve vyhledávači a potenciální zákazník si k ní našel cestu. Jednou z metod úspěšné optimalizace pak představuje linkbuilding tedy budování zpětných odkazů.

PR články jako prostor pro linkbuilding

Cílem je propagace určitého webu, zlepšení pozice konkrétní stránky firmy ve vyhledávání, což výrazně zvýší počet návštěvníků z vyhledávačů a spolu s vyšším počtem vzrůstá informovanost o firmě o jejich službách a produktech, což vede také ke zvýšení počtu zákazníků. Jedním z mnoha způsobů tvorby linkbuildingu jsou pak PR články, které kromě toho seznamují návštěvníky webu o produktech a službách.


</div>


            <div class=
Metoda linkbuilding
4 (80%)3
10737118-6032759295654-94646912-n.png